Звернення громадян

ЗАКОН УКРАЇНИ “Про звернення громадян” від 02.10.1996 № 393/96-ВР

Аналіз звернень за перше півріччя 2017 ріку
За перше півріччя 2017 року від мешканців Донецької області в службу у справах дітей облдержадміністрації та через органи влади вищого рівня – Адміністрацію Президента України, Секретаріату Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини , Міністерства соціальної політки України надійшло 28 звернень, з них безпосередньо до служби у справах дітей облдержадміністрації 7 звернень, з яких на особистий прийом звернулось 5 громадян.
У порівнянні з першим півріччям 2016 року загальна кількість звернень громадян до служби у справах дітей облдержадміністрації зменшилась на 9,6 %, або на 3 звернення.
Кількість звернень, що надійшли до служби у справах дітей облдержадміністрації через органи влади вищого рівня в першому півріччі 2017 року збільшилась на 38 %, або на 8 звернень і склала 21 звернення.
До Адміністрації Президента України надійшло 5 звернень, до Секретаріату Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини надійшло 2 звернення, до Міністерства соціальної політики України – 2 звернення.
Основні причини звернення це вирішення питання встановлення опіки та піклування над дітьми, захист житлових та майнових прав дітей, які залишились без батьківського піклування, розв’язання спорів між батьками, щодо визначення місця проживання дитини.
До Урядового контактного центру звернулось в першому півріччі 2017 року 6 громадян у порівнянні з першим півріччям 2016 року зменшилось на 53,8 %, або на 7 звернень.
Всі звернення громадян служба у справах дітей облдержадміністрації розглянула згідно з чинним законодавством та надала відповіді по суті.