Інформація про роботу зі зверненнями громадян

Аналіз звернень громадян за 2017 рік

За 2017 рік від мешканців Донецької області до служби у справах дітей облдержадміністрації та через органи влади вищого рівня – Адміністрацію Президента України, Секретаріат Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини, Міністерство соціальної політики України надійшло 54 звернення, з них безпосередньо до служби у справах дітей облдержадміністрації 11 звернень. У порівнянні з 2016 роком загальна кількість звернень громадян до служби у справах дітей облдержадміністрації зменшилась на 9,6 %, або на 2 звернення.
Кількість звернень, що надійшли до служби у справах дітей облдержадміністрації через органи влади вищого рівня в 2017 році збільшилась на 13,3 %, або на 10 звернень і склала 40 звернень.
До Адміністрації Президента України надійшло 7 звернень, до Секретаріату Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини
Надійшло 2 звернення, до Міністерства соціальної політики України – 2 звернення, до Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України – 2 звернення.
Основні причини звернень – це вирішення питання встановлення опіки та піклування над дітьми, захист житлових та майнових прав дітей, які
залишились без батьківського піклування, розв’язання спорів між батьками щодо визначення місця проживання дитини.
Всі звернення громадян розглянуті по суті, докладені всі зусилля щодо вирішення поставлених в них проблемних питань згідно з чинним законодавством.